Od ponedeljka, 11. 3. 2019, v učilnici 1. a–razreda učenci že uporabljajo senzorni kotiček oziroma senzorno hišico, kot so jo sami poimenovali. Gre za prostor, kjer imajo učenci na razpolago pripomočke, ki delujejo stimulativno na človekova čutila: tip, vid, sluh in vonj. Senzorni kotiček ni namenjen samo dvigu primanjkljajev otrok s posebnimi potrebami, kot po navadi mislimo, ampak tudi spodbujanju koncentracije, umiritvi in sproščanju; pomaga pri razvoju fine motorike, skratka izboljšuje kvaliteto bivanja in dela v razredu.
Kotiček je nastajal kar nekaj časa. Pri projektu so poleg učiteljic Špele Meglič in Sabine Bauer ter vodstva šole skupaj s svetovalnima delavkama Nino Podobnik in Jano Gamser aktivno sodelovali tudi starši učencev. V ta namen so v mesecu decembru darovali znesek za nakup materiala ter prispevali pripomočke. Družina Debevec Gerželj je podarila čudovito omaro. Pridne roke gospe Premužič so zašile taktilne igrače, obtežilno kačo, prevleko za odejo in blazino ter manjša tipalna igrala. Babice in dedki pa so se skupaj z učenci na delavnici preizkusili v šivanju blazinic, ki so jih napolnili z različnimi polnili in tako sestavili tipalni didaktični pripomoček. V nadaljevanju šolskega leta imajo v načrtu izdelati še druga senzorna didaktična igrala.
Svetlobna lučka
Igra parov s tipnimi blazinicami
Senzorne zbirke
Svetilka za branje
Zaboj za tipanje
Šivanje parov blazinic iz različnih vrst blaga
Urejanje in štetje blazinic
Sproščanje z različnimi barvnimi lučmi in bodičasto masažno žogico