TEDEN OTROKA V PODALJŠANEM BIVANJU

Teden otroka je za vse otroke še bolj pisan, obarvan in živahen. Tako so ga tudi v podaljšanem bivanju OŠ Prule učenci obeležili z različnimi aktivnostmi in delavnicami. Otroška radovednost, domišljija ter želja po gibanju so se udejanjale v različnih oblikah, predvsem pa preko veliko veselja, sproščenosti, smeha in druženja.

Učenci 1. b so z učiteljico Veroniko Habič izdelali svojo družabno igro, ki so jo s posebnim veseljem tudi igrali.

Učenci 2. b so z učiteljico Jerco Cvetko izvedli kamišibaj gledališče. Uprizorili so zgodbo Ježek Janček, ki je del slovenskega ljudskega gledališča, in avtorsko zgodbo Ovčka Olga. Po uprizoritvi so se učenci preizkusili v pripovedovanju zgodb tudi sami.

Učenci 2. c so z učiteljem Mitarjem Pavlovićem govorili o čustvih in občutkih, razlikovanju med njimi in njihovi prepoznavi. Po pogovoru so se lotili delavnice izdelovanja svojih »čustvenčkov« in »občutenčkov«.

V 3. a so učenci z učiteljico Majo Tomšič ta posebni teden obeležili z izdelavo zapestnic prijateljstva, ki so bile spletene za najdražje prijatelje. Druženje po pouku so si polepšali še z igračami od doma. Tako so lahko bolje spoznali drug drugega in dokazali, da znajo igrače odprtega srca deliti z drugimi. Pester Teden otroka so zaključili z gostjama, gospo Špelo in Matejo, ki sta otroka po srcu in izvrstni glasbenici. Igralo se je na različna glasbila, starejša in sodobnejša, tudi takšna, ki izvirajo iz daljnih krajev. Rodil se je še pevski zbor, ki se je za konec zasluženo posladkal s pisanimi bonboni.

V 3. b so bili učenci z učiteljico Katico Pantner pred izzivom zabavne skupinske igre spuščanja žogice po “kartonskem žlebu”. Če je žogica padla na tla ali se je je kdo dotaknil z roko, se je morala vrniti k osebi, ki je izziv začela. Pokazati so morali svoje spretnosti in biti potrpežljivi, če je sošolcu/ki žogica padla na tla.

V 3. c so imeli učenci z učiteljico Simono Benedičič delavnico gibanja na prostem, kjer so se gibalno izražali s pomočjo glasbe in obročev. Pri tem gibanju je šlo za medsebojno usklajenost in sodelovanje, otroci so se zelo zabavali ter ob tem občutili veliko veselja ter užitka.

V 4. a so učenci z učiteljem Žigo Stanovnikom povadili osnove košarke, predvsem met, podaje, blokade ter korake, potem pa so zaigrali še pravo tekmo, kjer so utrjevali prej pridobljene veščine.

V 4. b so učenci z učiteljem Svenom Juterškom izdelovali najbolj »kul« letala in se z njimi pomerili v kategoriji najdaljšega letenja.

V 4. c so se učenci z učiteljico Suzano Zgonec iz svoje matične učilnice preselili v likovno galerijo, kjer jim je učiteljica predstavila aktivnosti, ki potekajo v tem prostoru. Nadaljevali so s pogovorom o živalih, ki jih lahko srečajo na sprehodu po gozdu, in s pomočjo fotografij ugotavljali, koliko različnih vrst lahko najdejo v takem življenjskem okolju. Sledilo je likovno ustvarjanje, saj so flomastri in z različnimi črtami risali živali in nastale so raznolike risbe na barvnih podlagah.

Teden otroka je bil za vse udeležene poseben čas, saj takrat osvetlimo tisto najbolj otroško in še posebej postavimo v ospredje otroški svet, v katerega si dovolimo skupaj z otroki vstopiti tudi odrasli.

 

(Skupno 147 obiskov, današnjih obiskov 1)