GOZDNA PEDAGOGIKA

Zadnji dan dejavnosti v tem šolskem letu je prvošolce popeljal na Golovec, kjer so se učili v gozdu, najbogatejšem učnem okolju. Na poti do gozda so ponovili in utrdili prometne predpise, hojo v koloni in »krpanje lukenj«. V gozdu se niso učili le o naravi, ampak so tudi spoznavali samega sebe in svoje življenje.

 

Ozračje je bilo izjemno toplo, zato so komaj čakali, da se skrijejo v senco pod krošnje dreves. Že po polurni hoji so izrazili željo po pijači in hrani, zato so našli primeren kotiček, kjer so pomalicali. Nato pa so se lotili planiranih izzivov.

 

Učiteljice so pripravile vrsto izmišljenih zgodb … Kar naenkrat so velika drevesa postala slonove noge in gozd je začel pripovedovati. Učenci so uporabljali različna čutila, preko katerih so poslušali zvoke v gozdu, tipali drevesne liste, lubje, kamenje, si ogledovali obliko listov …

 

Učilnica na prostem jim je nudila neskončno možnosti za usvajanje novega znanja in ob tem so neizmerno uživali. Nekateri so prvič bosi hodili po gozdu, si iskali svoj intimni prostor, v katerem so na bel list papirja narisali zgodbo, ki so jim jo pripovedovala drevesa, praproti, kamenje, korenine, komarji, ptice …

 

Ob povratku v šolo pa jih je spremljala pesem, pesem, ki so si jo sami prepevali!