Vsak dan je bil v znamenju določene barve. Učenci in učitelji so bili povabljeni, da imajo na posamezen dan na sebi nekaj v določeni barvi dneva. Od ponedeljka do petka so se zvrstile zelena, roza/vijolična, rumena, rdeča in modra barva.
Barve dneva so popestrili dnevi izzivi, ki so jih učenci poiskali s sledenjem barvnim simbolom.
Dnevni izzivi so vsebovali naloge, ki so jih učenci reševali z medsebojnim sodelovanjem.
Ponedeljkov izziv je bila skupinska izdelava plakata na temo Tedna otroka.
V torek so učenci s skupnimi močmi razvozlali uganko in ugotovljeno geslo oddali v nabiralnik šolske skupnosti.
Sredin dnevni izziv je bil narediti razredno fotografijo na temo »Skupaj se imamo dobro«.
Učenci 1. a
Učenci 2. b
Učenci 2. c
Učenci 3. b
Učenci 3. c
Učenci 4. a
Učenci 6. b
Četrtkov dnevni izziv je povabil učence k ustvarjanju pesmi o razredu.
V petek smo sestavili vse barve tedna v mavrico, ki smo jo okrasili z lepimi mislimi.
Za vsak razred je bil pripravljen še zadnji izziv, to je sestaviti sestavljanko v celoto.
V Tednu otroka so imeli učenci tudi določene bonitete pri pouku – dan brez domače naloge, dejavnosti pri športu po izbiri učencev, sedežni red po izbiri, dan brez ocenjevanj in dan brez zvezkov, ko je pouk vseboval veliko skupinskih aktivnosti in je spoznavanje učne snovi potekalo na drugačen, inovativen in zabaven način.
Učenci 1. b – gozdna pedagogika
Učenci 2. a
Učenci 2. b
Učenci 2. c pri uri športa
Učenci 3. a
Učenci 3. c
Učenci 4. b pri uri likovne umetnosti.
Učenci 6. a so pri uri matematike izdelovali »Osebne izkaznice« z računi
Učencem 7. a je bilo rokovanje z laboratorijskimi pripomočki in dokazovanje lastnosti snovi (topnost, gostota, matgnetnost …) velik izziv, ki so ga uspešno opravili. Ob tem so neizmerno uživali kot “pravi raziskovalci.”
Učenci 6. b so pri gospodinjstvu pekli palačinke.
Učenci 6. b med delom v skupini
Učenci 7. a si pri uri slovenščine pripravili kratko uprizoritev Pegama in Lambergarja.
Učenci 7.c med delom v skupinah
Učenci 8. a pri matematiki
Učenci 8. a so pri uri biologije izdelovali modele celic.
Učenci 8. b – Opazovanje celic pod mikroskopom je za učence vedno navdušujoče in vznemirljivo.
Učenci 8. c so si pri uri slovenščine pogledali predstavitev programa Televizije Slovenija za mlade (Infodrom, serije, dokumentarni filmi …).
Pri uri matematike pa so povezanost v oddelku ponazorili z vrvjo in ugotavljali, koliko povezav je med njimi.
Učenci so se še posebej razveselili vsakodnevne sladice pri šolskem kosilu.
V času rekreativnega odmora se je veliko učencev ustavilo ob »Foto okvirju«, ob katerem so se fotografirali skupaj s sošolci in pri tem uporabili različne rekvizite.
Želimo si, da bi nas slogan »Skupaj se imamo dobro« spremljal skozi celo šolsko leto ter prinesel veliko novih dogodivščin in prijetnih doživetij.