V prvem tednu novembra so bili v knjižnico povabljeni petošolci. Knjižničar je za vse oddelke petega razreda pripravil posebno dejavnost za usvajanje knjižničnih znanj – iskanje knjižnih zakladov.
Najprej so bila na vrsti navodila in napotki za iskanje zakladov. Učenci so se morali orientirati po čitalnici in knjižnici ter ob tem ponoviti že usvojena znanja o šolski knjižnici.
Vsak učenec je prejel svoj učni list z navodili ter nalogami. Nekateri so se takoj podali med police, drugi so se najprej posvetovali pri mizah, spet tretji pa so si ogledali čitalnico ter se previdno lotili dela.
Nekateri učenci so pri iskanju uporabili tudi pripomočke, ki so v knjižnici na voljo, bodisi seznami za domača branja in bralne značke bodisi legendo postavitve gradiva.
Orientacija in iznajdljivost med policami jim je prišla še kako prav. Najdene zaklade so popisovali sproti, na mestu, kjer so jih našli.
Ob iskanju zakladov so v praksi ponovili vsa pravila ter uporabili znanje, ki so ga pridobili v preteklih letih ob obiskih knjižnice. Uresničili so zastavljene cilje ter uspešno našli knjižne zaklade.