ODGOVORNOST NA OŠ PRULE

V okviru samoevalvacije so učenci in njihovi razredniki dva meseca posvetili razmisleku o odgovornosti. Razmišljali so o tem, kaj pomeni biti odgovoren. Starejši učenci so se vživeli v vlogo staršev in razmišljali o tem, kakšne nasvete bi dali svojemu najstniku, katere tri stvari, ki jih sami ne smejo početi, bi dovolili početi svojemu otroku in česa jim pod nobenim pogojem ne bi dovolili. Razmišljali so o tem, katere stvari, ki jih počnejo njihovi starši, pozitivno vplivajo nanje in jih bodo skušali prenesti na svoje otroke. Na podoben način so se vživeli v vlogo učiteljev.  

Učenci 1. do 9. razreda so preko igre vlog iskali primere, kako odgovorno ravnati v dani situaciji.  

Zadali so si 3 realne cilje (bodisi individualne bodisi skupinske) ter dnevno ali tedensko spremljali, kako uspešni so pri njihovi dosegi.  

Poglejte, kako uspešni so bili učenci.  

 

 

(Skupno 189 obiskov, današnjih obiskov 1)