UTRINKI IZ ODDELKOV PODALJŠANEGA BIVANJA

Tudi letos je bilo delo v oddelkih podaljšanega bivanja raznovrstno in bogato, delček dogajanja je strnjen v tem prispevku.

Učenci v 1. a so se po končanem pouku vsak dan preizkusili v miselnih igrah in ugankah. Po kosilu so se večkrat pogovarjali o bontonu in pravilih primernega obnašanja v jedilnici. Nato so se skupaj lotili branja pravljice. Te so vsebovale poučne vsebine na tematiko odnosov, težav otrok v družini, šoli ali na igrišču. O pravljicah so razmišljali, se pogovarjali, opisovali osebe in se postavili v vlogo glavnih junakov. Za določene zgodbe so ustvarili svoje lutke, z njimi zaigrali zgodbo ali se z njimi pozabavali. Enkrat so se preizkusili tudi v pisateljevanju in v skupinicah izdelali svoje knjige. Nekatere so bile res zabavne in zanimive.

Učenci so vsak dan odšli tudi na igrišče. Tam so se lovili, igrali skupinske igre ali izumljali svoje z zanimivimi pravili. Z veseljem so opazovali večje in manjše živali, ki so se znašle na igrišču, ter bili žalostni, ko so našli kakšno mrtvo žuželko. Nekateri učenci so radi risali v pesku ali s kredami, drugi so poskušali urediti mini vrtiček in so sadili vejice dreves ter jih zalivali. Oblečeni v dežne jakne in škornje so šli skakat po lužah in se igrat z vodo.

Večkrat na teden so se pogovarjali tudi o vsebinah, ki so učencem blizu, si ogledali zanimiv film in razmišljali o raznih temah (praznikih, ekologiji, skrbi za okolje in zase, osebni higieni).

Zadnjo uro so namenili učenju socialnih veščin, igranju družabnih iger in drugih iger s konstrukcijskimi kockami. Ugotovili so, da jim je lepo v podaljšanem bivanju.

 

 

Pa poglejmo, kaj učenci 1. b razreda v šoli počnemo,

ko se pouk že konča, mi pa s podaljšanim bivanjem pričnemo.

Najprej si v jedilnici dobro baterije napolnimo,

da kasneje lahko uspešno domače naloge dopolnimo.

Pravljice z veseljem poslušamo vsak dan,

saj nas zanimajo zgodbe junakov, ki vedno znova pridejo na plan.

Pri nas smo ustvarjalni na najrazličnejše načine,

ko nam zmanjka motivacije za ustvarjanje,

pa vsaj ljubezen do pobarvank zagotovo nas ne mine.

Lahko se pohvalimo, da imamo v svojih vrstah prave šahovske prvake

in inženirje, ki pošiljajo svoja letala med oblake.

 

Včasih imamo v razredu pravo zabavo,

takrat pojemo in plešemo kot za stavo.

Ob koncu dneva pa se prelevimo v pospravljavce pridne

in pospravimo za sabo vse smeti, ki našim očem so vidne.

Učenci v 1. c so se po pouku najraje malo sprostili z igro v razredu ali obiskom knjižnice. Nato so uredili učilnico, si umili roke in z veselim pričakovanjem odhiteli v jedilnico na kosilo. Po kosilu je sledil čas za domačo nalogo, nekateri pa so skrivaj počeli tudi kaj zanimivejšega.

Popoldneve so si krajšali z iskanjem predmetov v skrivankah, risanjem poti iz labirintov, igranjem pantomime in reševanjem ugank. Radi so tudi ustvarjali z različnimi materiali.

Najlepše pa je bilo na igrišču!

 

V 2. a so učenci po opravljeni domači nalogi in branju knjig spoznavali umetnost origamija. Vedno znova jih je presenetilo, da iz kvadratnega papirja lahko zgibajo popolnoma različne izdelke. Veliko časa so učenci namenili tudi ustvarjanju izdelkov za likovno razstavo, ki krasi vitrine šole.

Obdarili so mame za njihov praznik.

Zgibali so bralna kazala za prostovoljce.

 

Izdelali so odpiranke in pripravili razstavo.

 

Izvajali so naravoslovne poskuse.

 

Pozirali so na modni reviji z origami očali in torbicami.

Katera origami ura je najlepša? Moja!

 

Zaplesali so na pesem Baby Shark z morskimi psi.

 

V času, ko so učenci 2. b spoznavali, kako raste njihova rastlina, ki so jo posadili v lonček, so v podaljšanem bivanju izdelali žuželko, ki je njihovi rastlini delala družbo. Pobarvali so kartonasti tulec in ga okrasili z bleščicami. Kos risalnega lista so z vodenimi barvami pobarvali z obeh strani, da so nastala pisana krila. Izrezali so tipalke in nožice ter vse prilepili na tulec. Narisali so še obraz in dodali okrasne nalepke. Z leseno paličico so svojega metulja, čebelo ali hrošča vstavili v lonček k rastlini.

 

V 3. a so učenci čas po pouku namenili igri, pisanju domačih nalog in ustvarjanju.

Kadar je vreme dopuščalo, so se igrali zunaj. Z igrami z žogo in družabnimi igrami so poskrbeli za razgibavanje, drugače pa so risali, barvali in ustvarjali ter s svojimi izdelki občasno okrasili razred. Bolj neradi, vendar skoraj vsakodnevno, so naredili domačo nalogo in se urili v branju. Vedno pa so poskrbeli, da jim je bilo lepo.

 

Ko je šolski zvonec naznanil konec pouka in je bila domača naloga napisana, so se učenci 3. b-razreda zapodili v svoje kotičke. Že po nekaj minutah so sestavljali domiselne zgradbe in vozila iz kock. Nastajale so tudi zanimive risbe, zbirke albumov z raznolikimi nalepkami pa so se polnile.

Nekateri učenci so zelo radi ustvarjali. V letošnjem letu so izdelali štorklje iz papirja, velikonočne zajčke in piščančke iz tulcev, žuželke iz embalaže za jajca, razredno rožo in še marsikaj.

Lotili so se dveh zanimivih poskusov. Navdušeni so bili nad lava lučkami ter poskusom s škrobom in vodo. S škrobom so se igrali večkrat, saj je bilo res zabavno.

V podaljšanem bivanju pa seveda ni manjkalo družabnih iger in gibanja na šolskem igrišču.

 

 

 

Kljub epidemiji in krajšemu času, ki so ga učenci preživeli v šoli, so se v podaljšanem bivanju naučili veliko novega, izdelali mnogo izdelkov, se igrali in zabavali ter se še bolj povezali med sabo.