TEDEN OTROKA V PODALJŠANEM BIVANJU
Teden otroka je za vse učence še bolj pisan, obarvan in živahen. Tudi v podaljšanem bivanju so ga otroci obeležili z različnimi aktivnostmi in delavnicami. Otroška radovednost, domišljija ter želja po gibanju so se udejanjale v različnih oblikah, predvsem pa preko veliko veselja, sproščenosti, smeha in druženja.
Učenci 1. a so se v Tednu otroka z učiteljico Veroniko Habič pogovarjali o željah učencev in učenk, o prijateljstvu in stvareh, ki jih imajo radi, kot so najljubša barva in najljubše igre. Na risalni list je vsak narisal obris svoje dlani, jo obarval v najljubšo barvo in nanjo narisal svojo željo ter prijatelje. Okrašene obrise dlani so nalepili na plakat in ga obesili v skupnem prostoru.
Učenci 1. b so se z učiteljico Majo Tomšič pogovorili o pomenu izraza »otrok, nepopisan list«. Govorili so o različnih vplivih okolja oziroma o vplivu in pomenu družbe na otroke. Nato so učenci ustvarili skupinski likovni izdelek. Upodobili so dejavnike okolja, ki lahko dobro ali slabo vplivajo na otrokovo počutje.
Učenci 2. a so z učiteljem Mitarjem Pavlovićem govorili o izrazu »otrok – nepopisan list«. Po pogovoru so sklenili, da sta aktivacija in vključenost tisto, kar zaznamuje in oblikuje ljudi, z drugo besedo »naredi« človeka. Otroci so z učiteljem oblikovali področja aktivnosti v podaljšanem bivanju, ki so se jim zdela pomembna, in se odločili, da bodo aktivno delali na tem, da se na vsakem področju še posebej potrudijo. Učitelj je izdelal tabelo, v katero je beležil stopnjo aktivacije, in sicer tako, da je v okvirčke vstavljal pluske (+). Cilj do konca tedna je bil doseči skupaj 100 pluskov, in sicer dogovorjen poln delež na vsakem področju. Dosežen cilj je bil kronan s priznanjem.
Učenci 2. b so z učiteljico Metko Hiti uporabili posebno tehniko risanja, in sicer so na prazen list najprej risali z belo voščenko, potem pa so na videz neporisan list pobarvali z vodenimi barvicami. Tako se je lepo razkril predhodno narisani motiv, s tem pa so tudi simbolično ponazorili, kako v določenih okoliščinah pride do izraza tisto, kar je na prvi pogled nevidno, a je vendar v vsakem od nas in nas v neki meri tudi določa.
Učenci 3. a so z učiteljico Tadejo Dolenc izvedli delavnico. Začeli so z metodo možganske nevihte na pojem »otrok«. Asociacije, ki so jih povedali učenci in učenke, so zapisali na tablo, nadaljevali pa so z likovnim ustvarjanjem, kjer so s tehniko risanja upodobili sebe in tisto, kar imajo.
Učenci 3. b so z učiteljico Patricijo Pirc brali zgodbico z naslovom Krava, ki je lajala v luno avtorice Ide Mlakar.
Zgodba o neobičajni junakinji razkriva mladim pomembno sporočilo, da je potrebno verjeti vase in iskati stvari, ki nas osrečujejo ter izpopolnjujejo ne glede na to, kaj si drugi mislijo o nas. Skupaj z otroki smo ugotovili, da je s tem naše življenje bolj polno in da smo tako srečnejši.
Na podlagi prebrane knjige so učenci tudi med seboj delili stvari, ki jih najbolj osrečujejo, in to predstavili v risbah.
Učenci 4. a so z učiteljico Katico Pantner Teden otroka posvetili socialnim igram. V zabavni igri »zgradimo stolp« so v skupinah tekmovali, kdo bo zgradil najvišji stolp iz obuval, medtem ko so v igri »zagrabi krožnik« urili svoje spretnosti v pozornem poslušanju in hitrih refleksih.
Učenci 4. b so z učiteljico Andrejo Kovačić preživeli zanimiv in zabaven Teden otroka. Teden poln pestrega dogajanja so zaključili z izdelavo zapestnic. Ob izdelovanju zapestnic so prijetno klepetali in krepili medsebojne prijateljske vezi.
V 4. c so se učenci z učiteljico Suzano Pavlin Marin pogovarjali o letošnji rdeči niti Tedna otroka – otrok, nepopisan list. Skupaj so prišli do ugotovitve, da nihče izmed njih ni več nepopisan list, saj so v svojem življenju pridobili že veliko izkušenj. Izkušnje so enačili z »vsebino na listu« in sklenili, da več kot doživimo, bolj smo »pisani« in »obarvani«. Učenci so spoznanje upodobili na plakatu.
Teden otroka je bil za vse udeležene poseben čas, saj takrat osvetlimo tisto najbolj otroško in še posebej postavimo v ospredje otroški svet, v katerega si dovolimo skupaj z njimi vstopiti tudi odrasli.