TEDEN OTROKA V PODALJŠANEM BIVANJU
V podaljšanem bivanju so letošnji Teden otroka otroci obeležili z aktivnostjo na različnih delavnicah. Otroški čut za ustvarjalnost brez meja je dobil svojo podobo v različnih zanimivih izdelkih, medtem ko je prirojena otroška razigranost zasijala skozi sproščeno druženje in odprto povezovanje.
Učenci 1. a so z učiteljico Ireno Goričanec igrali igre s ploskanjem in izdelali knjižno kazalo v obliki zajčka.
Učenci 1. c so z učiteljico Petro Bobek izdelali zapestnice prijateljstva. Razdelili so se v pare in drug drugemu izdelali zapestnico. Skupaj so izbrali barve zapestnice. Navdušeni so bili nad idejo, da naredijo nekaj lepega in pristnega drug za drugega.
Učenci 2. a so z učiteljico Katico Pantner iz starih majic izdelali torbice. Iz majic so nastale unikatne nakupovalne torbice ali vrečke, ki jih ni potrebno šivati. Na ta način so – poleg ustvarjalnosti – izkazali okoljsko ozaveščenost, saj so nakupovalne vrečke namenjene dolgotrajni uporabi.
Učenci 2. c so z učiteljico Simono Benedičič ustvarili slikovita in unikatna drevesa življenja z osebnim pečatom. Drevo je rastlina z močnimi koreninami, ki simbolizirajo družino in večno povezavo med našimi predniki in nami.
“Dobri starši dajo otrokom korenine in krila.
Korenine zato, da vedo, kje je njihov dom, in krila, da lahko odletijo in vadijo, kar so jih starši naučili”. (Jonas Salk)
Otrok naj ostane otrok dovolj dolgo, da požene korenine: gradi čustveno zrelost in vero vase. Za to rabi ustrezne pogoje: čas in dovolj umirjeno ter varno okolje ter dovolj topline doma.
Učenci 3. a so z učiteljico Andrejo Kovačić Teden otroka obeležili z delavnico Skupaj se zabavamo. Igrali so družabne igre in izdelali plezajoče škržate.
Učenci 3. c so z učiteljico Natašo Farić izdelali origami škatlice in jih okrasili s flomastri. Nekateri so si naredili mrežo za igro ‘križci in krožci’. K igri lahko povabijo sošolce, sošolke, brate, sestre, starše. Namesto risanja križcev in krožcev lahko uporabijo kamenčke, želode, majhen kostanj in nalomljene vejice. Nekateri učenci so se odločili, da bodo škatlico uporabili za shranjevanje svojih drobnih stvari.
Učenci 4. a razreda so z učiteljico Niko Zrilić izvedli delavnico skupnega igranja družabnih in zabavnih iger. Od doma so prinesli svoje najljubše igre ali pa si jih izposodili v šoli ter jih predstavili sošolcem. V manjših skupinah so z veseljem in navdušenjem igrali različne igre ter s tem spodbujali sodelovanje in krepili medsebojne odnose.
Učenci 4. b so z učiteljico Špelo Bizjan izdelali živahen in barvit izdelek, ki ga lahko koristijo pri svojem šolskem vsakdanu. Izdelali so duhovito knjižno kazalo, ki s svojo razigrano podobo kliče k redni uporabi.
Teden otroka vsem udeležencem predstavlja poseben čas, ko se postavi v ospredje otroški svet, v katerega si dovolijo skupaj z njimi vstopiti tudi učitelji.